Τι μπορείτε να φάτε για να «νικήσετε» το άγχος του γάμου


Είτε διοργανώνετε έναν επίσημο, μεγάλο γάμο, με περισσότερους από 300 καλεσμένους, είτε ετοιμάζετε έναν κλειστό γάμο με το πολύ 20 αγαπημένα σας πρόσωπα στη λίστα των καλεσμένων, οι προετοιμασίες για τη μεγάλη μέρα είναι πολύ πιθανό να σας αγχώνουν και να σας κάνουν να νιώθετε πίεση και στρες. Ευτυχώς, το κλειδί για να «νικήσετε» το άγχος μπορεί να κρύβεται... στο ψυγείο σας! (Όχι, δεν είναι η μεγάλη συσκευασία με το παγωτό!)

Το καλό σωστό φαγητό μπορεί να είναι ωφέλιμο. Για τις αγχωμένες μέλλουσες νυφούλες, υπάρχουν μερικές τροφές τις οποίες προτείνουν οι διατροφολόγοι σαν μία καθημερινή βάση, ώστε να διατηρούν τα επίπεδα του άγχους τους χαμηλά. Δείτε παρακάτω τι ακριβώς μπορείτε να τρώτε ώστε να ηρεμήσετε και να απολαύσετε τη διαδικασία της οργάνωσης του γάμου σας. 

 

Καρύδια

Καρύδια

Αυτά τα τραγανά σνακς έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο, ένα μέταλλο που δρα σαν φυσικό χαλαρωτικό. Τα καρύδια μπορούν πραγματικά να σας βοηθήσουν να «χαλαρώσετε» τον εγκέφαλό σας. Άλλα τρόφιμα πλούσια σε μαγνήσιο είναι η αγκινάρα, τα φασόλια, οι ηλιόσποροι και το αβοκάντο. Τα δύο τελευταία, μαζί με τα καρύδια, είναι γεμάτα υγιή λίπη, τα οποία είναι απαραίτητα για ένα υγιές δέρμα.

 

Σέλινο

Σέλινο

Λόγω της υψηλής συγκέντρωσης οργανικών αλκαλικών μεταλλικών στοιχείων όπως το ασβέστιο, το μαγνήσιο και το κάλιο, αυτό το λαχανικό έχει μια ηρεμιστική επίδραση στο νευρικό σύστημα. Περιέχει επίσης κάποιες ενώσεις που μειώνουν τις ορμόνες του στρες και χαλαρώνουν τους μυς γύρω από τις αρτηρίες, επιτρέποντας στα αιμοφόρα αγγεία να διαστέλλονται.

 

Γαλοπούλα

Γαλοπούλα

Η τρυπτοφάνη είναι ένα αρκετά ηρεμιστικό συστατικό. Το αμινοξύ μετατρέπεται αυτόματα στο σώμα σε σεροτονίνη και η σεροτονίνη κάνει το σώμα μας να αισθάνεται καλύτερα. Αλλά η τρυπτοφάνη δεν κρύβεται μόνο στη γαλοπούλα. Οποιαδήποτε ποιοτική πρωτεΐνη, όπως ο σολομός, ο τόνος ή το κοτόπουλο, θα γεμίσει το σώμα σας με τρυπτοφάνη και θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε όσο οργανώνετε τη μεγάλη μέρα.

 

Σπόροι Κολοκύθας

Σπόροι Κολοκύθας

Η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε σίδηρο -όπως είναι οι σπόροι κολοκύθας, τα όσπρια και τα λαχανικά της θάλασσας- βελτιώνει τη διάθεσή σας και βοηθάει στην καταπολέμηση του στρες. Οι συγκεκριμένες τροφές βοηθούν και αν θέλετε να αποφύγετε την εξάντληση, την κατάθλιψη και την ευερεθιστότητα.

 

Φυλλώδη Λαχανικά

Φυλλώδη Λαχανικά

Τα φυλλώδη λαχανικά περιέχουν χλωροφύλλη και μαγνήσιο, τα οποία θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε το άγχος και να αποφύγετε την υπερβολική επιβάρυνση των επινεφριδίων σας.

 

Τσάι Βοτάνων

Τσάι Βοτάνων

Υπάρχει ένας λόγος που οι άνθρωποι βρίσκουν το ζεστό ρόφημα χαλαρωτικό. Το τσάι από βότανα είναι ένα προσαρμογόνο, πράγμα που σημαίνει ότι βοηθά στην εξισορρόπηση του σώματος και το προστατεύει από τις επιπτώσεις διαφόρων ειδών στρες. Ιδανικό για τις γυναίκες που ετοιμάζουν πυρετωδώς τον γάμο τους.

 

Μαύρη Σοκολάτα

Μαύρη Σοκολάτα

Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, η μαύρη σοκολάτα καλής ποιότητας -οτιδήποτε γίνεται με τουλάχιστον 70% κακάο- έχει νευροδιαβιβαστές που οδηγούν σε θετικά συναισθήματα στον εγκέφαλο. Μπορείτε να φάτε άφοβα, λοιπόν! Θα βοηθήσει σίγουρα αν θέλετε να κάνετε ένα διάλειμμα και να φάτε κάτι για να ηρεμήσετε.

 

Συμπεριλάβετε τα παραπάνω στην καθημερινή σας διατροφή και, μην ξεχνάτε, ο γάμος σας θα είναι μία από τις ομορφότερες στιγμές της ζωής σας, δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεστε!

 

by Βάσια Καττή